Išankstinių pirkimo sąskaitų registravimas: Skirtumas tarp puslapio versijų
21 eilutė: | 21 eilutė: | ||
* Apmokėjimo terminas. | * Apmokėjimo terminas. | ||
− | Spaudžiame | + | Spaudžiame ''Išsaugoti''. Vėliau spaudžiama Pridėti ir įvedamos perkamos prekės/paslaugos bei jų kaina. Spaudžiama "Išsaugoti". Pridėjus visas reikalingas eilutes spaudžiama "Registruoti". |
19:48, 2 lapkričio 2017 versija
Ši funkcija reikalinga registruoti iš tiekėjų gautas išrašytas išankstines sąskaitas.
Prieš pradedant vesti sąskaitas pirmą kartą, svarbu atkreipti dėmesį į nustatymus Apmokėjimo būduose.
Nustatymai->Registravimas->Apmokėjimo būdai.
Apmokėjimo būde šiuo atveju nustatomos išankstinių pirkimo sąskaitų didžiosios knygos sąskaitos.
Pvz:
Išankstinių apm. sąskaita - 2200 Sumokėti išankstiniai (debitas)
Mokėtini išankstiniai apm. - 2201 Mokėtini išankstiniai (-) (kreditas)
Išankstinių sąskaitų vedimo funkcija pasiekiama pasirinkus šias parinktis: Pirkimai->Operacijos->Išankstinės sąskaitos.
Norint įvesti naują sąskaitą, spaudžiama "Kurti" pasirodžiusiame lange įvedama privaloma informacija:
- Tiekėjas;
- Sąskaitos data;
- Dokumento numeris;
- Apmokėjimo būdas;
- Apmokėjimo terminas.
Spaudžiame Išsaugoti. Vėliau spaudžiama Pridėti ir įvedamos perkamos prekės/paslaugos bei jų kaina. Spaudžiama "Išsaugoti". Pridėjus visas reikalingas eilutes spaudžiama "Registruoti".