Išankstinių pirkimo sąskaitų registravimas

Iš Lobasoft ERP apskaitos sistema.
Jump to navigation Jump to search

Ši funkcija reikalinga registruoti iš tiekėjų gautas išrašytas išankstines sąskaitas.

Prieš pradedant vesti sąskaitas pirmą kartą, svarbu atkreipti dėmesį į nustatymus Apmokėjimo būduose.

Nustatymai->Registravimas->Apmokėjimo būdai.

Apmokėjimo būde šiuo atveju nustatomos išankstinių pirkimo sąskaitų didžiosios knygos sąskaitos.

Pvz: Išankstinių apm. sąskaita - 2200 Sumokėti išankstiniai (debitas)
Mokėtini išankstiniai apm. - 2201 Mokėtini išankstiniai (-) (kreditas)

Išankstinių sąskaitų vedimo funkcija pasiekiama pasirinkus šias parinktis: Pirkimai->Operacijos->Išankstinės sąskaitos.

Norint įvesti naują sąskaitą, spaudžiama "Kurti" pasirodžiusiame lange įvedama privaloma informacija:

  • Tiekėjas;
  • Sąskaitos data;
  • Dokumento numeris;
  • Apmokėjimo būdas;
  • Apmokėjimo terminas.

Spaudžiame Išsaugoti. Vėliau spaudžiama Pridėti ir įvedamos perkamos prekės/paslaugos bei jų kaina. Spaudžiama "Išsaugoti". Pridėjus visas reikalingas eilutes spaudžiama "Registruoti".