Pirkimo sąskaitų įvedimas ir registravimas

Iš Lobasoft ERP apskaitos sistema.
16:39, 6 gruodžio 2017 versija, sukurta Jomi (Aptarimas | indėlis) (Naujas puslapis: Ši funkcija reikalinga registruoti iš tiekėjų gautas išrašytas išankstines sąskaitas. Prieš pradedant vesti sąskaitas pirmą kartą, svarbu atkreipti dėmesį į nusta...)
(skirt) ← Ankstesnė versija | Dabartinė versija (skirt) | Vėlesnė versija → (skirt)
Jump to navigation Jump to search

Ši funkcija reikalinga registruoti iš tiekėjų gautas išrašytas išankstines sąskaitas.

Prieš pradedant vesti sąskaitas pirmą kartą, svarbu atkreipti dėmesį į nustatymus Apmokėjimo būduose.

Nustatymai->Registravimas->Apmokėjimo būdai.

Apmokėjimo būde šiuo atveju nustatomos išankstinių pirkimo sąskaitų didžiosios knygos sąskaitos.

Pvz: Išankstinių apm. sąskaita - 2200 Sumokėti išankstiniai (debitas)
Mokėtini išankstiniai apm. - 2201 Mokėtini išankstiniai (-) (kreditas)

Išankstinių sąskaitų vedimo funkcija pasiekiama pasirinkus šias parinktis: Pirkimai->Operacijos->Išankstinės sąskaitos.

Norint įvesti naują sąskaitą, spaudžiama "Kurti" pasirodžiusiame lange įvedama privaloma informacija:

  • Tiekėjas;
  • Sąskaitos data;
  • Dokumento numeris;
  • Apmokėjimo būdas;
  • Apmokėjimo terminas.

Spaudžiame Išsaugoti. Vėliau spaudžiama Pridėti ir įvedamos perkamos prekės/paslaugos bei jų kaina. Spaudžiama "Išsaugoti". Pridėjus visas reikalingas eilutes spaudžiama "Registruoti".