Periodinių sąskaitų išrašymas

Iš Lobasoft ERP apskaitos sistema.
Jump to navigation Jump to search

Ši funkcija reikalinga, jeigu įmonė turi sutarčių pagal kurias reikia kas mėnesį išrašyti periodines sąskaitas. Pavyzdžiui, kas mėnesį yra išrašinėjamos sąskaitos už abonementinį mokestį. Norint išrašyti sąskaitas šiuo budu, pirmiausia reikalinga užregistruoti pardavimo sutarčių užsakymus.

Pardavimo užsakymų registravimas

Norint sukurti periodinių sąskaitų planą būtina įvesti pardavimo sutarties užsakymą. Reikia rinktis šias parinktis: Pardavimai -> Operacijos -> Užsakymai.

  • Laukai, kuriuos privalu užpildyti:
    • Pirkėjas - prekių ar paslaugų užsakovas.
    • Mokėtojas - šis laukas automatiškai užpildomas įvedant pirkėją, tačiau jeigu norima pakeisti paslaugų mokėtoją, atitinkamai reiktų pakoreguoti rankiniu būdu.
    • Data - sutarties pasirašymo data. Sukuriant datą automatiškai parenkami nustatymai šios parinktims Įvykdymo terminas ir Operacijos data. Jeigu paslaugos yra teikiamos terminuotam laikotarpiui, tai lauke Įvykdymo terminas data nustatoma rankiniu būdu.
    • Serija - sutarčių grupei priskirta serija.
    • Skolos sąskaita - įvedama skolos sąskaita pagal sąskaitų planą.

Papildomi laukai skirti detalizuoti informacijai apie sutartį ar užsakymą.

    • Valiuta - šis laukas leidžia pasirinkti sutarties valiutą. Jeigu numatytoji valiuta yra pavyzdžiui, eurai, tai ji automatiškai atsiras šioje parinktyje. Tačiau, norint kad su pirkėju būtų siejama kita valiuta, ją galima parinkti rankiniu būdu. Jeigu pageidaujamos valiutos nėra, ją galima prisidėti per Aprašymai -> Bendrieji aprašymai ->Valiutos.
    • Vadybininkas - šis laukas leidžia priskirti sutarčiai ar užsakymui vykdyti atsakingą asmenį.

Suvedus pagrindinę informaciją apie sutartį spaudžiama Išsaugoti.

Sąskaitų išrašymas pagal užsakymus

Ši funkcija labai pravarti, jei reikalinga sudaryti atskirą išrašomų sąskaitų planą kiekvienais metais (galima ir kitokiais laiko terminais kurti planus)