Avansų dengimas pirkimo/pardavimo operacijose: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš Lobasoft ERP apskaitos sistema.
Jump to navigation Jump to search
1 eilutė: 1 eilutė:
 +
 +
Paprastai registruojant pirkimo ar pardavimo sąskaitą, įregistruojama skola pirkėjui ar tiekėjui. Pirkimo/pardavimo operacijose yra galimybė ne įregistruoti naują skolą, bet padengti kitose operacijose įregistruotas skolas. Paprastai ši funkcija yra naudojama:
 +
* Kai visa ar dalis sąsakitos yra apmokėta avansu - siekiant sudengti avansą su sąskaita.
 +
* Kai vedama kreditinė sąskaita - siekiant sudengti skolą, atsirandančią pagal kreditinę sąskaitą su kredituojama sąskaita.
  
 
# ERP programoje pasirinkti tą operaciją, kurią norite sudengti. Jei norite sudengti pirkimą su pardavimu, galite nueiti į pirkimus.
 
# ERP programoje pasirinkti tą operaciją, kurią norite sudengti. Jei norite sudengti pirkimą su pardavimu, galite nueiti į pirkimus.

00:12, 28 birželio 2016 versija

Paprastai registruojant pirkimo ar pardavimo sąskaitą, įregistruojama skola pirkėjui ar tiekėjui. Pirkimo/pardavimo operacijose yra galimybė ne įregistruoti naują skolą, bet padengti kitose operacijose įregistruotas skolas. Paprastai ši funkcija yra naudojama:

  • Kai visa ar dalis sąsakitos yra apmokėta avansu - siekiant sudengti avansą su sąskaita.
  • Kai vedama kreditinė sąskaita - siekiant sudengti skolą, atsirandančią pagal kreditinę sąskaitą su kredituojama sąskaita.
  1. ERP programoje pasirinkti tą operaciją, kurią norite sudengti. Jei norite sudengti pirkimą su pardavimu, galite nueiti į pirkimus.
  2. Anuliuojate tą operaciją.
  3. Spaudžiate „Kiti veiksmai“ -> „Atsiskaitymai“.
  4. Pasirenkate „Pridėti“ (Kitose operacijose įregistruotų skolų dengimas Pridėti).
  5. Pasirenkate skolą (-as), kurią (-ias) norite sudengti.
  6. Spaudžiate registruoti.